KLUBBEN

Rabatordninger

Vi har indgået udvekslingsaftale med flere golfklubber med henblik på at lette vore medlemmers adgang til spil på andre baner.

Pr. 1/1-2024 gælder følgende aftaler:

Greenfeeaftale Nordjyske Golfklubber (GNG)

Alle klubber i Greenfeeaftale Nordjyske Golfklubber (GNG) er omfattet af gensidig aftale om
½ greenfee. Aftalen omfatter i øjeblikket golfklubberne:

• Blokhus, Brønderslev, Dronninglund, Frederikshavn, Hals, Himmerland, Hirtshals, Hjørring, Hobro, Hvide Klit, Jammerbugten,
    Læsø Seaside, Løkken, Mariagerfjord, Rold Skov, Sebber Kloster, Sindal, Sæby, Øland, Ørnehøj, Aabybro, Aalborg, Aars.

Øvrige aftaler

250 kr

Følgende nordjyske golfklubber, der ikke er med i ovenstående greenfeeaftale, har du muligheden for at spille for 250,00 kr. alle ugens dage

• Hvalpsund, Løgstør, Volstrup

Desuden er der aftalt

½ greenfee

• Sydthy, Morsø, Skive, Lemvig, Struer, Viborg, Dejbjerg, Himmelbjerg, Hjarbæk Fjord og Ikast-Tullamore Golfklub

Rabat 50 kr.

Medlemmer fra nedennævnte klubber kan spille hos hinanden med en rabat på kr. 50,00 alle ugens dage.

• Ebeltoft Golfklub

Rabat 100 kr.

Medlemmer fra nedennævnte klubber kan spille hos hinanden med en rabat på kr. 100,00 alle ugens dage.

• Holstebro Golfklub (Råsted)
  • Tange Sø Golfklub
  • Grenaa Golfklub

200,00 kr. alle ugens dage

Medlemmer fra nedennævnte klubber kan spille hos hinanden for 200,00 kr. alle ugens dage.

• Hammel, Herning, Give, Kalø, Randers, Randers Fjord og Trehøje

250,00 kr. alle ugens dage

Medlemmer fra nedennævnte klubber kan spille hos hinanden for 250,00 kr. alle ugens dage:

• Norddjurs Gk
  • Mollerup Gk
  • Aarhus Aadal Gk

Flexmedlemmer kan ikke opnå nogen form for rabat!